Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/event4cykling.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/event4cykling.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/event4cykling.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3684
Træning op til løbet – Event4Cykling
Hvordan forbereder du dig til en personlig udfordring som denne.

Før løbet:

-HUSK at være realistisk med hvilken gruppe du vælger at køre i.

-HUSK at træne så du kan følge den gruppe du har valgt.

-HUSK inden du skal køre Tour de Fyn, bør du have kørt minimum 1.500 - 2.000 km.

-HUSK du skal vænne dig selv til lang tid i sadlen. Kør gerne ture hvor du holder dit forventede gennemsnit.

-HUSK inden løbet vil det være en god ide at have kørt en tur på 175-200 km.

-HUSK at øve i at sidde på hjul, lappe & skifte slange, spise og drikke på cyklen.

-HUSK at du skal spise før du bliver sulten, og drikke før du bliver tørstig.

-HUSK at spise godt dagen før løbet, så kroppens depoter er maksimalt fyldt op.

Under løbet:

-HUSK at tjekke dæk, sæt evt. et par nye på.

-HUSK sørg for din cykel er i orden. Kæden er smurt, dæk pumpet, bremserne fungerer.

-HUSK altid at køre med hjelm, også under træning.

-HUSK pumpe & lappegrej, samt et multitool så du kan klare det meste.

-HUSK at påklædningen er vigtig.

-HUSK tjek vejret, ser det ustabilt ud, så HUSK en regnfrakke i baglommen.

-HUSK at spise og drikke undervejs